Seems to be my turn on this wild ride

Brukar du komma i tid: Yes, skulle jag komma senare meddelar jag personen/erna som berörs av detta.
Vad hade du i din mun senast: Ramlösa Skogshallon.
När mår du bra: Umgås med mina nära och kära.
När blev du fotad senast: Av Challe i går.
Hur känner du dig nu: Seg, pga att jag är trött och slutat jobbet för idag.
Kan du laga mat: Jupp, dock inte så mycket som jag vill.
Vad pluggar du: 1+1=3? 
Vad tycker du om fötter: Helt ok, kan vara grymt fina på rätt människor.
Är du smart: Definitionsfråga, jag tycker det, andra bryr jag mig inte om.
Är du aktiv i skolan: Vad är aktiv? Och vad är skola??
Vad saknar du: Mycket och inget.
När och varför grät du senast: Helt ärligt nu, men jag har inte den blekaste aning.
Var det pinsamt att svara på det: Varför skulle det vara det? Gråta är ett tecken på styrka anser jag.
Hade du en bra kväll igår: Det funkade.
Din favoritdryck på morgonen: O´boy FTW!!
Är du nöjd med ditt liv: I stort sett nöjd, finns alltid något som man skulle vilja ha/ändra.
Vad vill du jobba som: Not a clue, därav frånvarorn av skolaktivitet.
Har du tråkigt just nu: Yes, mitt i natten och få själar vakna på msn.
Vad gör livet värt att leva:  Mina vänner, familjen.
Vad i livet ångrar du: Missade chanser.
Är du musikalisk: Min musiklärare i sexan ville nästan strypa mig när jag sjöng, so guess.
Vad lyssnar du på för musik: Mycket, dock inte dansband och liknande crap-ass musik.
Är du bortskämd: Inte särskilt.
Är du trött: Nope, lite seg dock. Ska natta mig om en dryg timme.
Vad gör du imorgon: Vakna, fippla lite med något, laga käk, jobba.

Din första
Operation: Har inte gjort något.
Första piercingen: Finns ej.
Första bästa vän: Louie.
Första priset: Skytte.
Första sporten du började på: Skytte.
Första husdjuret: Kanin vid namn Otto. Kan säga att han inte var riktigt lika taggat som sin namne, von Bismarck
Första semestern: Danmark.
Första konserten: Nigthwish i Lisebergshallen -04.
Första kärleken: Rebecka.

Favoriter:
Filmer: You don´t wanna go there.
Kroppsdel: Ögon, händer.
Sport: Finns inte direkt några favoriter, dock kan jag kolla på hockey, handboll och det som är på tv:en om jag inte orkar ändra kanal.
Plagg: Shorts i hemmet, annars jeans och t-shirt.
Bok: Connie Willis - Domedagsboken, Tom Clancy - Röd storm och Rosemary Sutcliff - Robin Hood i Sherwoodskogen.

Just nu:
Äter du: Inget, är ju mitt i natten serru.
Dricker du: Ramlösa skogshallon.
Ska du: Borsta tänderna och natta mig.
Lyssnar du på: Radioseven och en datorfläkt som låter som om den ska krevera i ett moln av kablar och plast närsomhelst.
Väntar du på: Morgonen.
Tittar du på: Blogg.se på min datorskärm.
Har på du på dig: Shorts.

Vad du föredrar?
Läppar eller ögon:  Båda kan vara lika attraktiva men måste man välja blir det ögon.
Kortare eller längre: Har det någon betydelse?
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage får det tyvärr bli även om det inte är det viktigaste.
Busig eller lydig: Busig.
Långt hår eller kort hår: Snyggt med både och.
Brunett eller blondin: Brunett.
Charmig eller flirtig: Charmig med en liten dos av flirtighet i.

Har du någonsin:

Brutit ett ben: Nope, är inte så sugen på det heller.
Rymt hemifrån: Inte vad jag kan minnas vid.
Röntgats: Hallå, tandläkare.
Krossat någons hjärta: Inte vad jag vet.
Gråtit när någon dött: Jopp, farmor och morfar.

Tror du på:
Gud: En vithårig skäggig gubbe som röker maja och surfar runt bland molnen? Knappast grabben.
Mirakel: Först när det händer mig.
Aliens: Galaxen är stor, vårat solsystem väldigt litet. Slöseri med utrymme så Yes det gör jag.
Magi: Nope.
Himlen: Blå och stor.
Tomten: Rödklädd, skäggig gubbe som har tequilarace med Rudolf? Har läst en redogörelse för hur det skulle funka med att tomten lämnar presenter överallt på ett dygn. Den slutar med att tomten kreverar i ett eldmoln, så nej.
Sex på första träffen: Nope, det tycker jag inte.
Kyssas på första träffen: Yes det funkar.
Änglar: Eftersom änglar är guds "soldater", utsända nissar eller whatever och gud tydligen är en majarökande hippie enligt ovanstående statement, så tvivlar jag på det. Hmm, det kanske är de troende som röker på? Spöken däremot, det är en annan femma.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är ju för go. Glad att det blev en blogg just idag. Det betyder att det blir en nästa månad oxå =) Kul att få reda lite mer om vad du hittar på. KRAM

2008-09-30 @ 00:27:59
URL: http://fletcherroad.blogg.se/
Postat av: Malin

brukar inte gilla såna här listor men det var verkligen lite av varje =) hoppas du sover gott i natt =)

2008-09-30 @ 00:29:01
URL: http://fletcherroad.blogg.se/
Postat av: Danne

2008-09-30 @ 11:10:56
Postat av: Danne

sådär ja!!!, under sista rubrikerna ("tror du på") kände vi igen dig Per ;)

2008-09-30 @ 11:12:07
URL: http://fantasyproject83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0