Down Over The Under

Tjenis penis på er alla.

Har äntligen skaffat biljett till Down:s konsert 14 juli i Trädgården. Ska bli så grymt kul att se dem. Skulle sett dem tidigare i år men det gick inte pga 2 problem, det första var att konserten var i Stockholm och det andra var att biljetterna var slut. Men inte denna gång. No sir, den hänger på kylen.

Annars har det inte hänt så mycket annat kul. Låg till sängs och dog ett par dagar förra veckan. Killar och förkylningar ni vet ;) Utöver denna fritidssysselsättning så rasade min hårddisk totalt, vilket gav mig smärre panik då jag har en del kort jag vill spara men som tur var så lyckades den personen jag lämnade in datorn till plocka ut det jag ville spara. Fick tillbaka den i söndags med en helt ny hårddisk så nu tickar den på som den ska igen. MAO inga konstiga reboots mitt i msn-konversationern och sånt skit.

Var ute och sprang en runda ikväll, första gången på 4 km, vilket kändes, eftersom jag inte har varit ute och sprungit på 10 dagar, pga ovan nämnda anledning. Men det var så skönt när jag närmade mig slutet på rundan. Ska bli minst en till innan denna vecka är slut. Tror faktiskt att springa i skogen passar mig rätt så bra, enda som är surt är när vintern kommer. Jag är inte så mycket för att vara utomhus och röra mig när det är snö och is ute.

Här kommer ett smakprov av dem jag ska lyssna på den 14 juli.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jo killar och förkylningar vet jag allt om...Johan brukar säga att han är dödssjuk då han är förkyld....:) Skönt att du inte dog då :)

2008-05-29 @ 10:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0