Jag gör karriär som indian. Mitt namn är Röd-som-en-jävla-kräfta.

Dags för ytterligare en av mina väldigt sällsynta uppdateringar. Jag ska försöka gå igenom så mycket av det som har hänt som möjligt.

Jag åkte ner till min far på tisdagen som sagt. Åker ner till min mormor först och hälsar på henne och morsan och käkar en riktigt god portion med köttfärsås och pasta. Drar sen hem till farsan, satt bara och tjöta lite och sen nattade vi oss.

Dagen efter så var vi iväg en sväng (farsans påhitt) för att kika på en massa saker som han egentligen inte behöver. Och det var här det började koka för mig. Efter denna tändning så lugnade det sig aldrig helt. Åkta iaf och grillade på kvällen med en bekant, hennes pojkvän och deras vänner. Hade riktigt skoj faktiskt. Torsdagen följde med marknad och det var hyfsat väder, inte för varmt och inte för risigt.

Min kära mormor skojade med mig och sa att jag skulle vinna en ål till henne i år igen. Sagt och gjort så gjorde jag det. Hehe, vilket hon blev snopen över. Plus en burk med sill. Var en vända nere på fredagen oxå men har man sett halva marknaden har man sett hela, i stort sett.

På fredagskvällen så käkade jag plankstek med farsan, vilket var rätt så gött. Både maten och att käka med farsan även om han kan vara jobbig. På lördagen så gjorde jag mig i ordning och kom iväg lite senare än vad jag hade velat. Rullar iaf in i Lindome ett par timmar senare och hittar ut till Rickards hus, vilket hade ett riktigt shysst läge. Möter upp en del vänner och börjar tjöta och grilla.

När en del andra har dragit sig hemåt så är det någon som får den briljanta idén att vi ska bada. Sagt och gjort så byts det om och vi börjar tralla iväg mot stranden. Kommer fram dit och kastar oss i vattnet. Var riktigt härligt i vattnet. Tar oss upp, går hemåt och börjar värma oss vid brasan vilket inte är helt fel. Efter ett par timmars tjöt så tar vi och lägger oss alla. Vaknar framåt morgonen och drar iväg för att käka lite. Efter frukosten så bär det av hemåt.

Dumpar av Emil och Malena vid en station så att de kan ta sig in till centrum, varefter det bär av till IKEA för att Danne ska kunna skaffa sina dörrar till sina bokhyllor. Tar oss till Skara och sen är det Skövde nästa. Så gött att få komma hem och sova i sin egen säng.

Måndagen har jag inte den blekaste aning vad sjutton jag gjorde, och inte tisdagen heller, men eftersom jag har förträngt det så tror jag inte det var något viktigt..................hoppas jag, annars kommer jag få skit av någon av mina vänner strax.

Onsdagen så var det en väldigt lång utflykt till Tyskland, vilket var minst sagt ett äventyr. Rajsar ner mot Helsingborg, båt över, rajsar till Rödby och båt över till Tyskland. Upptäcker första misstaget. Vi har inte tankat innan Tyskland och deras pumpar bestämde sig för att vara allmänt muppiga så vi fick inte tankat så mycket.

Hittar iaf stället där vi ska tanka det vi kom till Tyskland för. Får ihop allting och börjar ta oss tillbaka till civilisationen (A.K.A Fungerande bensinmackar) och när vi passerar genom Köpenhamn så håller de på att bygga om motorvägen som går rakt igenom staden.

Kommer till ett ställe där bilen hoppar till lite och Danne utbrister "Jesus christ!". Strax därefter dunkar det till något djävulskt i bilen varpå man hör två illvrål från baksätet om att jag håller på att köra på två hjul........nästan iaf. Hur i helvete det nu ska gå med en bil som väger bly och lite till. Kommer till Sverige iaf. Fyller upp tanken och sen letar vi upp en Max restaurang. Godaste måltiden någonsin, eftersom vi inte hade käkat på 13 timmar.

Danne tar över ratten och styr mot Göteborg, där Emil tar över. Kommer till Skara vid 3 tiden på morgonen och lämpar allt och alla. Själv är jag inte hemma förrän halv 5 på morgonen. Något sjukt trött.

Torsdagen tar jag igen mig på eftersom jag hjälpte Rickard att flytta på fredagen. Gick väldigt smidigt och smärtfritt. På kvällen så var det käk och film. Filmen var relativt hyfsad, hade en scen som jag inte kunde sluta garva till. Skrattade så jag fick ont i magen.

Igår (läs: Lördag) så hjälpte jag Louie att slänga lite skit på soptippen. Käkade på Max innan det bar av mot Göteborg för Iron Maiden konserten. Hann med ett litet stopp i A-sås för att säga hej till morsan och sno lite käk. Konserten var sjukt jävla grym!! Dock var ljudet lite taskigt från micken ibland så Bruce röst gick upp och ner hela tiden, men det gjorde inte så mycket för det är ju ändå Maiden vi pratar om. Är hemma vid efter 2 på natten och kastar mig i sängen.

Går upp strax efter 8 för att plocka upp Louie, hennes morsa och en tjej vid namn Lise-Lotte och parkerar våra rumpor på en strand utanför Karlsborg, där vi börjar njuta av solen. Smart som jag är så har jag ingen solkräm på mig och med tanke på hur min hud är nu så tror jag att jag ska börja med någon svag form av solkräm iaf. Så att jag inte blir så förbannat jävla röd över hela kroppen, men samtidigt  (just nu iaf) tycker jag det är en behaglig smärta.

Skulle lagt in en video oxå men när jag såg hur långt inlägget var så bestämde jag mig för att ta det nästa gång.

There are no coincidences, There is only the illusion of coincidence

Kommentarer
Postat av: Malin

klapp pa axeln :)



Kramar

2008-07-28 @ 00:36:39
Postat av: Louisa

Tack för hjälpen:)

2008-07-29 @ 13:50:10
Postat av: Malin

Kraxar fram ett hejdå vi ses snart igen! Tack för att du kör mig =) Jag inväntar nästa blogg med spänning. Kram

2008-08-14 @ 10:44:57
Postat av: Malin

lyssnar på din idol Carola nu. saknar dig på msn. kram

2008-09-04 @ 05:36:38
URL: http://fletcherroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0