Barn! Det var fan barn överallt!!

Känner att jag är lite dålig på att göra inlägg i min blogg men har man inget att skriva om så känns det inte så motiverat. Dock ska jag försöka få ihop ett någerlunda intressant inlägg innan jag drar iväg i en dryg vecka. Under min första semestervecka så har jag inte hittat på så mycket. Bara tagit det lugnt.

Igår var jag i Göteborg för att gå på en Down-konsert. Det börjar med att jag ser en massa jävla barn och ungdomar precis överallt! Då visar det sig att det är Gothia cup. De där ungarna tog ju fan aldrig slut! De var precis överallt. Har aldrig varit i Götet när det har varit cupen förut, så jag visste ju inget.

Konserten var inte direkt den bästa jag har varit på, men jag kan nu säga att jag har hört dem iaf. Dock var jag så trött och seg att jag drog när halva huvudnummret var klart. Men de var grymt sköna. Svängde förbi Bögens på vägen hem och tog en hel special. Mmmm mums. Btw, det är korv i bröd med mos. Hmmm det där låter inte så vidare bra :S

Men ni som har stannat till där av er som läser vet vad jag pratar om.

Sen när jag kom hem så var jag och surfade runt lite på nätet och hittade en bild som beskriver väldigt bra det som har varit i tidningarna och på nyheterna under vintern, våren och som fortfarande till viss del är i nyheterna. Tycker den beskriver problemet rätt så bra faktiskt. När jag ser den så blir jag nästan skrämd över hur vi människor är.


Kommentarer
Postat av: Sis

Bleh... Åk till Skåne du jag ska till ENGLAND! :D:D:D

2008-07-15 @ 11:56:01
URL: http://hardcorediva89.blogspot.com/
Postat av: Malin som snart åker ner till Skåne igen

Tja! Hoppas du har det hur bra som helst! Bamsekram

2008-07-15 @ 17:50:43
URL: http://fletcherroad.blogg.se/
Postat av: malena

uuuh, gothia cup-veckan är ett helvete.. synd att du var så trött, men vi syns på lördag hoppas jag! kram

2008-07-16 @ 09:32:22
URL: http://noemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0