Somliga dagar.....................nästan iaf

Ibland kan man känna sig som om allting suger. Allting runtom en är bara skit (i mitt fall, förmiddagsveckor är inte roliga) och då hittade jag denna Hälgestrip som mer än väl beskriver det som både jag och många andra i detta land och denna värld antagligen känner både en och två gånger under sin livstid. Btw, jag hoppas ni alla som läser detta ser ironin i det hela, och att detta är inget som jag stöder, med undantaget, väldigt sällsynta extrema fall som kan, om någon vill, diskuteras genom ett annat medel av kommunikation eller genom direkt kontakt.


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag gillar detta inlägget bättre än det förra. Jag menar Obama= Woh the fuck cares! Not me anyhow! :P

2008-12-10 @ 00:35:09
URL: http://magnetic89.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0