Motpol

Såg precis att Danne hade lagt in ett par låtar nu i juletider. Vilket är grymt trevligt och de är väldigt fina och mysiga så detta är inget illa menat. Dock så passade de inte riktigt mig och min stil så jag tänkte då att det behövs en liten motpol mot hans helylle val av låtar. And here it comes.

Btw, är det någon mer än jag som känner igen kvinnan i TS videon? Dock kan jag inte komma på vem det är eller vart jag har sett henne.


Twisted Sister - Oh Come All Ye Faithful





Lady GaGa - "CHRISTMAS TREE" WORLD PREMIERE XMAS SONG (HQ) VIDEO FT Space Cowboy


Kommentarer
Postat av: Malin

Msn-dejter snart Per? saknar dem faktiskt. Nu åker jag snart hem till Boston. kramar

2009-01-19 @ 22:02:43
Postat av: Malin

hoppas att allt är bra med dig! önskar mig en msn-dejt snart, ja snart är jag ju hemma i Boston igen. Men om tre månader då du... Kram

2009-01-19 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0